mandag 14. mai 2012

Hva kom i posten?

Litt forsinket, men nå skal jeg avsløre hva som kom i posten i forrige uke.  Jeg hadde et lite "raid" på Netthandelen, og i tillegg til et bidrag til interiøret, kom et sminkeskrin av tvilsom karakter og 2 par gummistøvler; et par hvite og et par grå/svarte. Jeg hadde klart å legge inn dobbelt med bud, og begge to gikk inn. Typisk meg å surre til slik, men da ble det et par støvler på eldste Prinsessa også.


Hva kan dette være tro?


Et skilt, satt sammen av planker og malt. Har lenge hatt lyst på et sånt skilt, men synes det har hatt litt stiv pris. Fant et lignende på Mols på Sandvika Storsenter til kr 589,-. Lurte på å lage selv, men så fikk jeg altså tak i dette på Netthandelen til kr 73,- + frakt. Røverkjøp!




Og det passet ypperlig over mitt nymalte servantskap, synes jeg. Ble finere enn med speilet som hang her før, og er veldig fornøyd med resultatet.




Så kom tanken på at lyslenke rundt skiltet kunne være fint. Fant et i kjelleren for å prøve hvordan det ble. Slett ikke så verst, men jeg vil nok kjøpe et med blomster, tenker jeg.
































Jeg fant dessverre ikke noe bilde av servantskapet slik det så ut før, sammen med speilet som hang der, men forandringen er stor. Kjempefornøyd ble jeg!!



Ha en superflott ukestart!!

Klem Maye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar