fredag 8. mars 2013

Litt stæsj!

Litt pynt må til, synes jeg, og det er jo så mye fint og få kjøpt i de utallige interiørbutikkene. Men, hvis du roter litt i skuffer og skap og tilsetter en porsjon fantasi, kan du få pynt som ingen andre har.


Dette fatet med "klokkelokket", en slags osteklokke, kanskje? er jeg veldig glad i. Den er fin alene, men kan også fylles med ting jeg er glad i.


Akkurat nå har jeg disse tingene her; en skinnpung jeg fikk av min nå avdøde bror, svigermors salmebok som hun fikk til sin konfirmasjon, en heklet blonde fra mine besteforeldre og mine barns sølvrangler som de fikk til dåpen.

 
 Fint å samle ting på ett sted.


Dette er et vitrineskap som har stått i et lite dukkehus. Med så mange fine detaljer.

 
 Bittelite porselensservise har fått plass inni.

 
Dukkehuset er gitt bort til småbarn i familien, men dette søte, lille skapet beholdt jeg, så det står til pynt på buffeten i spisestua.

Ønsker deg en god helg!

Klem Maye! 

 
 

1 kommentar:

  1. Så personlig og fint det fatet med osteklokken ble! :) Og bildet til 12-åringen var skikkelig kult, hun er heldig :)

    SvarSlett