lørdag 18. februar 2012

Innevær

Ikke akkurat drømmevær i dag.
 Men desto mer kos å være inne. 


Da tenner vi masse levende lys, 
og skaper god innestemning. 



Min forkjærliget for gamle møbler og ting gjenspeiler heimen her. Som denne gamle kommoden som jeg har arvet etter en kusine. Den var lutet da jeg fikk den, men jeg tok på et par lag med mørk lakkbeis. Nå vurderer jeg å male den hvit, men får ikke helt bestemt meg. 




Tallerkenhyllen som henger over kommoden laget faren min til meg for mange år siden. Han døde for 3 år siden, og jeg synes det er veldig hyggelig å ha dette minnet om ham hengende i spisestua. Hylla er fylt med tallerkner jeg har arvet fra bestefaren min, håndmalt poreselen som barna har fått i gaver, min mors første par briller og en salmebok som svigermor fikk i konfirmasjonsgave. 


Ønsker dere en fortsatt god helg!

Klem Maye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar