fredag 1. juni 2012

Celines krypinn
Så er det endelig tid for å vise frem rommet til yngste prinsessa. Har tryglet og bedt i to uker om at rommet skulle ryddes slik at jeg kunne ta noen bilder. I dag var det nogenlunde ryddig, så Celine fortet seg å knipse noen bilder før det ser ut som en krigssone igjen.




Vi byttet rom i fjor høst, og da ble brystpanel og vegger på dette rommet malt. Ellers er det ikke veldig mye nytt her. Dobbeltsenga er arvet fra storesøster, sengetøyet fra Nille.
Putene er fra forskjellige steder, men kan nevne Carpe Diem-puta som faktisk er kjøpt på Ullared i Sverige.


Over senga har Celine hengt opp en ståltråd i to kroker, og på denne er det hengt opp litt forskjellig pynt med små klyper fra Panduro Hobby.




Intet jenterom uten sminkebord og speil. Bordet er et gammelt skrivebord som jeg hadde da jeg var liten. Dette var mørk lilla, og Celine har selv pusset det ned og malt det hvitt. Mangler knotter, og er på jakten etter de perfekte diamantknottene til en fornuftig pris. Hyllene over bordet er Lack fra Ikea.
 



Speilet er fra Bohus, og kommoden til høyre er fra Skeidar. Alle skuffene i bordet og kommoden rommer sminke og hårpleie i alle mulige varianter. Hun har mer sminke enn jeg har hatt tilsammen i hele mitt liv. 





Smykker og parfyme hører selvfølgelig også med. Veldig praktisk og ha alt dette i naborommet, for mor får nemlig lov til å låne, og så har jeg egen "sminkøse" når jeg har behov for sparkling av rynker og dekor forøvrig.




Taklampa er vår gamle spisestuelampe som har fått nytt liv. Denne kjøpte jeg billig på Netthandelen en gang, og gjorde hele rommet til Celine glamorøst!





Litt pynt gjør seg også. Og her har Celine hatt regien. Synes hun har vært veldig flink.




Og til sist, men ikke minst. Anja - menneskets beste venn. Dette bildet tok Celine selv for noen år siden, redigerte fargene og bestilte det i plakatstørrelse fra Foto Knudsen. Rammen er fra Ikea.


Håper dere synes det var hyggelig å ta en titt.
Ha en flott fredagskveld!!

Klem Maye

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar