lørdag 2. juni 2012

Syltetøyglass i ny drakt

En liten tur innom for å vise frem noe jeg lagde i går. Jeg tar vare på alle gamle glass med tanke på gjenbruk. Nå var det to gamle syltetøyglass som fikk nytt liv, og jeg synes faktisk de ble veldig fine.





Glassene ble godt rengjordt, og gamle merkelapper fjernet. Også dekorerte jeg de med servietter, og disse har det forlokkende navnet "Vine-tasting". Det passer jo meg godt som er glad i vin.




Blondesløyfe fra Europris, og telys i glassene, og vips noe nytt på bordet. Veldig fornøyd ble jeg, og fikk inspirasjon til å dekorere resten av glassene jeg har stående med litt forskjellige servietter.

I kveld er det grillplaner her, men blåsten gjør nok at maten må nytes innendørs. 4 varmegrader i dag tidlig er ikke akkurat sommertemperatur.

En riktig god lørdagskveld til dere alle!

Klem Maye 
 

6 kommentarer:

  1. Hei, så fine de ble.er ikke så mye som skal til før det blir litt forandring. Her koser vi oss inne med pizza i dag.
    Snødde her i går så er ikke akkurat sommer.
    Ha en fin lørdags kveld

    Klem Anita

    PS:koselig jenterom i innlegget under :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anita! Det gir en ekstra god følelse å kunne bruke ting som ellers hadde blitt kastet. Noen ganger bobler jeg over av ideer, så da må jeg bare sette i gang!

      Klem Maye

      Slett
  2. Åhhh! Så fine de ble :) Elsker gjenbruk! Legg gjerne ut link til innlegget her: http://www.facebook.com/DiyGjenbruk

    Klem Renate

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Renate, og takk for tipset. Kjempefin med denne Facebook-siden, så nå har jeg linket bloggen min der.

      Klem Maye

      Slett
  3. Takk for at du delte på DIY & Gjenbruk :)
    Klem Renate

    SvarSlett