fredag 19. april 2013

Kuvertkarafler!

Jeg kaster aldri tomme likørflasker,syltetøyglass, pastasausglass osv. For noen uker siden samlet jeg sammen tomme pastasausglass, som jeg fant ut har lignenende fasong som vinkarafler. Så festet jeg på tavleetiketter fra Søstrene Grene. Det samme gjorde jeg med et par tomme, små likørflasker.


På tavleetikettene kan du skrive navn på gjestene dine. Så fungerer de som bordkort.


Lokkene er her dekorert vin serviett med vinkorkmotiv. Karaflene er fylt med vin. 

 
På denne måten har gjestene hver sin karaffel med vin, som rommer ca. 2 glass.

 
 Da er bordet dekket og klar for kveldens middag.


Karaflene kan selvfølgelig brukes til annen type drikke også. F.eks til brus eller saft i barneselskap, med sugerør i.

Ha en flott fredagskveld!

Klem Maye  










1 kommentar:

  1. Kjempesmart og så flott det ser ut - takk for supert tips:)

    En riktig fin søndag til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett