fredag 12. april 2013

Siljes Krypinn!

I dag skal jeg skåne dere for rot, støv og hundehår som preger heimen, og heller vise dere et lite bilderas fra leiligheten til min eldste datter.




Det er lite her som minner om jenterommet da hun bodde hjemme, med grafitti på veggene og rot overalt!



Veggene er malt med Jotuns Pure Color farge Grå Harmoni.
Fantastisk maling, og fargen er virkelig elegant.
 











Dette bildet fra Palma på Sandvika Storsener er bare så kult, og passer perfekt inn i stua.



Verdens skjønneste Jack Russel Terrier. Max
er mitt "barnebarn". Han er en artig liten skrue, og hans bestekamerat er en Rottweiler på 60 kg. Litt av et radarpar.

  




Denne folkevogn-bobla har jeg skikkelig lyst på. Den er så utrolig kul. Dessverre kan jeg ikke se at de har den på Kremmerhuset lenger, men kommer den tilbake, blir jeg førstemann til å kjøpe.


 Takk for at dere tittet innom, og ha en riktig god fredags-kveld!!

Klem Maye!!
 
 

1 kommentar:

  1. Så stilig den bilen var, skjønner godt at du vil ha sånn :)

    SvarSlett