mandag 11. november 2013

Malesysler

Hva gjør man når man blir sittende alene en lørdagskveld, og ingenting på TV frister å se på? Frem med rødvin og malesaker, litt bling og limpistol.


To bilder ble tryllet frem. Kontrastfylte sådan!
 

Det første litt sukkersøtt kanskje, noe for et jenterom? Min eldste datter mente det så ut som jeg hadde sølt rislunsj utover lerretet!
 

Og det andre adskillig røffere, men likevel litt glam med alt glitteret. Dette skal nok henge i stua når jeg finner en egnet plass.

Forrige søndag hadde jeg et lite, privat "Julemarked" hjemme hos meg. Det gikk aldeles strålende, og kubbelysene forsvant som dugg for solen. 
 
 
Mange av gjestene mine ønsket et marked til før jul - så kjempegøy. Håper at mange nok er interessert slik at det blir aktuelt. Så nå er kurven fylt opp med lys igjen, og noen nye motiv.

Ha en strålende uke alle sammen!

Klem Maye!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar