fredag 15. mars 2013

Festpyntede påskeegg

Før påske i fjor kom jeg over en blogg med dekor av påskeegg. Jeg kastet meg over gamle påskeegg som jeg dekorerte ved hjelp av servietter, decoupage-lim, limpistol, sløyfebånd og annen pynt jeg hadde liggende. De kan du se her.

Har falt for fristelesen i år også, og har startet opp med disse fem. 


Eggene kjøpte jeg på Nille for 1,- kr stk. Malte så to strøk med hvit maling. Så rotet jeg litt i serviettlageret mitt, og dette ble resultatet.







Tre av eggene får nye eiere i løpet at helgen. Hyggelig å kunne gi bort til tantebarn, egne barn, vertinnegave, eller rett og slett fylle opp med godsaker og skjemme bort seg selv. Og så pynter de jo opp også!

 
Pakket inn i cellofanpapir, knyttet sammen med hyssing og en hjemmelaget etikett , så er dette klar for å gis bort.


Og for ordens skyld - egget er fylt opp med godteri. 

Håper du ble inspirert til å sette ditt eget preg på årets påske-egg.

Klem Maye!!  

4 kommentarer:

  1. Mange fine egg du har dekorert. :) En fin gave ble det også. :)

    SvarSlett
  2. Sååå fina påskägg. duktiga du!
    Ska nog ta och pyssla lite jag med i helgen dåligt väder imorgon då blir nog bra då.
    ha en fin helg
    Kram meta

    SvarSlett
  3. Veldig fin idè!
    Ønsker deg en god lørdag,
    klem,M

    SvarSlett
  4. Så fina påskägg!
    Hälsningar från Willa Tammisto.

    SvarSlett