onsdag 6. mars 2013

Bursdagsgave

Jeg har verdens søteste niese som blir 12 år i morgen. Til jul ønsket hun seg at jeg malte et bilde til henne - noe jeg gjorde. Det bildet kan du se her . Og jammen ønsket hun seg ikke et bilde til i bursdagsgave! Hva annet kan en snill tante gjøre da, enn å oppfylle ønsket?


Rosa må det jo selvfølgelig være på et jenterom, og love og peace og alt det der er jo veldig in, så da ble det sånn!

 
Peacemerket består av en slags metallblonde, kjøpt som metervare, limt på med limpistol.


Jeg er ikke særlig god til å male bokstaver, så her har jeg "jukset". Teksten er først skrevet med sølvtusj, så har jeg fylt på litt for å få tykkere bokstaver. Deretter har jeg brukt sølvfarget glitterlim for å få bokstavene i relieff - dessuten er jo glittereffekten fin, da!

Krysser fingerene for at hun blir fornøyd,
og ønsker dere en fortsatt fin uke.

 Klem Maye   








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar