tirsdag 28. august 2012

Giveaway!!

Jeg er ikke veldig glad i høsten. Men, den kommer uansett hvert år - mørk, våt og kjølig - og da får man gjøre det beste ut av det. Da elsker jeg å tenne masse levende lys, krype opp i sofakroken med et glass rødvin og kose meg.

For noen måneder siden lagde jeg et par lysglass som jeg ble veldig fornøyd med, og nå har jeg laget to til av samme slag som jeg vil gi bort til en av mine lesere.


Motivet på glassene er vinkorker og vinsorter. 


Slik deltar du i konkurransen:

Du trenger ikke være blogger for å delta, den er åpen for alle, men alle må skrive kommentar i kommentarfeltet nederst på siden. Her skriver du e-mail adressen din og hvor mange lodd du har tatt.

1 lodd for å skrive en kommentar i kommentarfeltet

3 lodd for å bli følger

1 lodd for å lenke denne siden på din blogg

1 lodd for å lenke/dele siden på din facebook-side

Du kan altså ta totalt 6 lodd.



Trekningen vil bli foretatt fredag 7. septemer.


Håper at det er noen der ute som kunne tenke seg disse glassene!!

Klem Maye

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil gjerne være med på din give away og tar 1 lodd:) Flotte lysglass du lodder ut:)

    Elise

    SvarSlett
  2. Jag vill gärna ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett