mandag 3. september 2012

Et lite glimt av badet!

De fleste av oss har vel et rom eller to som man ikke er så veldig fornøyd med. Hos oss er det badet. Tror jeg har nevnt det i et innlegg før, men sier det igjen. Det er nesten å strekke ytringsfiheten litt langt å vise det frem, så derfor blir det bare et lite glimt.

Problemet er badekaret som de første eierne satt inn - i blått!! Og for å være sikre på at ingen skulle bli fristet til å ta det med seg, så ble det murt inne og flislagt. Maaange års sikring, med andre ord. Skal vi bli kvitt det, kreves det mye ressurser og penger, så derfor blir det på stedet hvil. Har lurt på å lakkere det, men er usikker på om det lar seg gjøre. Tips tas imot med takk.

Enn så lenge fant jeg et herlig dusjforheng som dekker den blå kolossen, og samtidig fikk jeg en kjepediger "lyskrone" på badet.


Synes det var ganske herlig, og dekorativt. Billig og rask fornyelse.


Flisene er ikke så spennende, men i det minste nøytrale, så de får passere. 
Litt nytt "stæsj" ved siden av vasken gjør seg.


Dette settet med såpedispenser og tannglass (som jeg har brukt til bomullspads), kjøpte jeg på Nille.


Såpeskål fra Kremmerhuset kjøpte jeg på salg til 25 kroner. Den bruker vi til å ha smykker i.


Og den passet godt til settet jeg kjøpte på Nille.


Et gammelt stettfat har fått plass i ei hylle ved siden av servanten. Her har jeg dekorert med diverse såper, skjell og duftposer.  

Glem ikke å delta i trekningen av lysglassene i forrige innlegg. Trekning 7. september.

Ha en super start på uken!

Klem May-Britt 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar