fredag 7. september 2012

INVITER!

Inviter er månedens utfordring fra NIB (Norske Interiøblogger)


Jeg elsker å dekke festbord, så dette var jo midt i blinken for meg. Siden høsten definitivt har kommet, har jeg gått litt vekk fra de lyse fargene jeg pleier å bruke. 
 

Stolene har fått oransje setetrekk - skikkelig fresh høstfarge.



Bordet er dekket til festmiddag, med en miks av billig, arvet og litt dyrere. Har en forkjærlighet for servietter, men synes det blir ekstra fest med tøyservietter. Det er jo enkelt å sy selv også.




Glassene er serien Surf fra Hadeland. 


Alt jeg har brukt til å dekke bordet med var ting jeg fant i skuffer og skap.




Så håper jeg at middagen i kveld smaker ekstra godt!

En riktig god fredagskveld til alle som titter innom!!

Klem Maye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar