torsdag 28. februar 2013

Serviett-audition!

Noen ganger så "detter" det ned noen nye ord i hodet på meg, og nå er det altså "Serviett-audtion"! Hi, hi! Og disse serviettene gikk videre til avstemning.



Jeg har jo en sånn merkelig greie når det gjelder å samle på rare ting, og servietter er en av dem. Noen ganger bare jeg ha. Og det er ikke alltid borddekking jeg har i tankene, men at jeg kan bruke serviettene til dekor (decoupage-teknikk).


Bakgrunnen for "audition" er denne bordlampa, kjøpt på Bohus for noen år siden. Lampa er fin den, men den mørke lampefoten passer ikke helt inn her lenger, så den har jeg lyst til å male hvit.

  
Tror det kan bli fint, men så var det skjermen, da! Synes den firkantede skjermen er fin i fasongen, men litt kjedelig ellers.

  
Og da er serviettene kommer på banen. Lurer nemlig på om jeg skal lime på servietter på skjermen, for å dekorere den. Litt usikker på hvor holdbart det er, oglurer jeg på hvem jeg skal velge, da! Hva synes du?


Maye  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar