tirsdag 14. februar 2012

Happy Valentine

Ønsker alle en hyggelig kveld, enten den er preget av Valentine eller ei.

Denne keramikkfiguren fikk jeg for noen år siden, til Valentine eller morsdagen tror jeg, og synes den er så søt at den står fremme hele året.




Jeg har fått litt dilla på å male bilder, og fant ut at hjerter og engler er noe som går igjen. Her ser dere noe av det jeg har laget som passer som en liten Valentines hilsen til dere.

Synes dette gamle brudebildet var litt søtt, og det er montert på et hjerte i bladsølv.

 Vi er inne i er en hektisk måned. Først morsdag, så Valentine. Deretter blir yngste prinsessa 17 år på torsdag, neste uke er det meg, og en uke etterpå er det Mannens bursdag. For meg som ikke er veldig glad i å bake  er det litt av en prøvelse. Heldigvis ble jeg den lykkelige eier av en Kenwood Major som så dagens lys på selveste Julaften i fjor. Vi har blitt veldig gode venner, og har faktisk hatt mange fine stunder sammen. Verdens beste hushjelp har sørget for at jeg har blitt rå på å bake brød og annen gjærbakst.

 
..... og da fortjener jeg vel dette!
Dette bildet var en gave til en av mine kjære svigerinner på hennes bursdag i fjor sommer, også malt av meg.




Siden Valentinedagen er "rød" vil jeg vise frem noe av det røde jeg har i hylla mi. Jeg er nemlig veldig glad i rødt, og synes det er en farge som fortjener å få være med litt i interiøret utenom jula.



De to krusene til venstre kjøpte jeg på Kremmerhuset. De to små bollene er fra søsterene Grene, og den store bollen er fra Kremmertorget i Hønefoss.

Ønsker dere alle en fortsatt hyggelig kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar