torsdag 31. januar 2013

Vårstemning!

I dag har det vært utrolig fint vårvær hos meg. Mildt og deilig, og strålende solskinn. Det er så deilig at dagene blir lenger og at sprengkulda har sluppet taket. Da blir jeg inspirert til å tenke litt glade farger, og knipset litt bilder av nyinnkjøpte blomster. Best å forte seg å ta bilder, for med mine dårlige "blomstergener" så holder de ikke veldig lenge.


Her er rosa hortensia som jeg rasket med meg fra Rema 1000. Ikke så mange blomster ennå, men for 39 kroner er det vel verdt å vente litt, hvis den ikke visner først!


 
Karaffelen til venstre er fylt med vann og rød konditorfarge, bare for å pynte opp litt, da jeg ikke hadde noe likør stående

 
Nydelig rosafarge.  


Godterikrukken på bordet fikk jeg i julegave av ei venninne, og er nå fylt med tørket frukt. Nam, nam!!


Dette gamle paret fikk jeg i gave på en bryllupsdag en gang av mannen min - skulle vel være et symbol på at vi to skal bli gamle sammen. Må ikke bare være gull og glitter for å gjøre meg glad....

  
Orkidèer er også nydelig!

 Det liver opp med litt glade farger i stua!




Med ønske om vår, kommer også tanken på lettere klær og sko. På hylla i gangen står disse kule skoene og venter på å bli brukt.


 
Har brukt de en gang på fest da, og for meg som ikke er vant til å gå på høye hæler, så må jeg si at jeg ble overrasket over hvor gode de er å gå i. 


"Gamlemor" i sko med nagler! Selv døtrene mine synes disse var kule!

Ser at det har kommet til noen nye følgere, og ønsker dere hjertelig velkommen. Håper dere vil trives i mitt "krypinn".
 
Klem Maye  

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder du viser - og nydelige blomster med vakre farger. Herlig med rosa ;-)

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  2. Maye...

    Que lindas fotos, amei!!

    Venha conhecer o meu blog.

    beijinhos,

    Lígia e turminha:))

    SvarSlett