tirsdag 27. mars 2012

Dagens fangst


Påsken nærmer seg, og jeg måtte ta med meg disse hjem fra blomsterbutikken i dag.




Gult er kult, og det frisker opp i stua. Må nok kjøpe flere slike før påske!!

Er så heldig å ha et par bruktbutikker i nærheten. Var egentlig på jakt etter Norgesglass, men det fantes ikke. Derimot fant jeg dette kobberfatet.




Jeg er jo egentlig ikke glad i kobber, men jeg falt for det allikevel. Fikk det for meg at dette kunne brukes til noe. Og når det kostet bare 30 kroner, var saken grei!
 



Har egentlig gjort fatet nesten klart, men det vises frem nærmere helgen. Og i skrivende stund fikk jeg en genial idè. Det kan jo spraylakkeres med Benalakk i en eller annen kul farge. Sånn blir det nok etterhvert.

Ha en fortsatt god tirsdag!!

Klem Maye


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar