torsdag 12. april 2012

Fargeklatter

Selv om jeg bruker mye hvitt i interiøret, synes jeg det er godt med noen fargeklatter innimellom. Jeg blir glad av glade farger - hva med deg? Har du en favorittfarge?


  
Sofakroken med glade farger - bare bytte av putetrekket gjør stor forandring, det samme med fargede lys. Den prikkete termosen kjøpte jeg på Bohus en gang i tiden, fargeglad og fin, og litt gammeldags i stilen. Tekruset har jeg lånt av datteren min, søt og fargerik. I bakgrunnen skimtes også min knallrosa mobiltelefon, som har fått kallenavnet "Pink Lady".





Jeg synes det er så mange fine farger, så jeg vet nesten ikke om jeg klarer å plukke ut en favoritt. Det kan variere, men akkurat nå er jeg svak for turkis.






"Skrinet med det rare i" - kjøpte jeg på Søstrene Grene. De hadde flere varianter og farger, men jeg tok med meg dette hjem i første omgang. Syntes det var kjempesøtt, men da jeg skulle kjøpe flere var det selvfølgelig utsolgt. Visste ikke helt hva jeg skulle bruke det til, men bare måtte ha det.






Og så fant jeg ut hva jeg kunne ha i skrinet - alle mine sløyfebånd som jeg bruker til å dekorere saker og ting med. Skrinet kom til nytte - og jeg vet alltid hvor båndene er. Fargerike og fine, noen svarte, samt sarte blonder.


Men selv om jeg faktisk liker farger, så synes jeg ikke at det er fint med gult på veggene lenger. Snart ferdig med å forandre på 90-talls marerittet, så følg med!!




Ha en fargerik torsdag!!

Klem Maye

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar