onsdag 18. april 2012

Kosekroken

hos oss - eller en av dem - er den gamle Amerika-kofferten som står i stua. Jeg har vist den frem før, men har nå tatt noen nye bilder. Og dette er mitt bidrag til NIB's "Urørt".



Jeg liker å blande gammelt, slitt og nytt, og gjerne litt hjemmelaget. Speilet er arvet - malt og påmontert en ståltråd der jeg har hengt opp pynt som kan variere litt.



Kisten er gammelt arvegods, nytt saueskinn og nye puter. Som du ser er den ene en pelspute - myk og deilig. Kisten utgjør en ekstra sitteplass - eller som avlastning








Lyktene på gulvet har jeg vunnet i en julekalender, og var premie fra en kjempefin interiørbutikk på Liertoppen. Og gulvet - et skikkelig furugulv - er slitt, veldig slitt. Trenger nok egentlig en runde med slipemaskin og kanskje litt olje. Men, samtidig så er det litt sjarmerende med det slitte. Fordelen er at med så slitt gulv synes det ikke om vår  schæfertispe på 32 kg spinner rundt og lager litt merker.


Så denne kroken er litt meg; noe nytt, noe slitt, noe gammelt og noe hjemmelaget.


Vi blogges!

Klem Maye
 

3 kommentarer:

  1. ÅÅ, for en nydelig kiste du hadde! Og så fint med saueskinn på :) Virkelig en kosekrok du har :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg!!
      For en flott Amerika-koffert!! Drømmer om en slik en!!

      Fin kveld til deg!!
      Klem:-)))

      Slett
  2. Kjempefin liten kosekrok:) Elsker sånne gamle kister og kofferter jeg:D Og din var LEKKER!:D

    SvarSlett