fredag 15. februar 2013

Endelig fræddan!!

Etter å ha jobbet i "motbakke" siden jeg stod opp i dag, fant jeg ut at en flukt ut i Blogglandia var tingen. Noen dager er bare helt håpløse! Alt som kan skjære seg, gjør det. Og for å toppe det hele skjer det uforutsette ting som gjør at en nesten går opp i liminga.

Da er det hyggeligere å tenke 18 år tilbake. I morgen blir nemlig min yngste datter 18 år. Hun har hatt nedtelling en god stund nå, og har nok sett frem til endelig å "bli voksen". 

I går laget jeg bursdagskort - en hobby jeg stortrives med. Vet ikke om jeg er så veldig flink, men dette ble jeg veldig fornøyd med.  Selve kortet er et stykke designerpapir fra Panduro Hobby som jeg bare brettet i to, og skrev hilsenen inni.

 

Vel, sant å si er det innpakningen som er spesiell, og ikke selve kortet. Vanskelig å finne en konvolutt til dette kortet, da det er veldig stort. Så jeg tenkte - dag lager jeg en selv.

 
Jeg brukte hyllepapir fra Clas Ohlsson. Klipping og liming, og så var det klart.


Men, så fikk jeg en lys idè, som ville gjøre dette kortet til noe spesielt for ei som elsker å pynte seg, og der detaljer er viktig. Jeg festet på en rosa rosett som matchet papiret.




Og så festet jeg på rosa silkebånd, og dermed så ble kortet pakket inn i en fin, rosa clutchveske - med skulderrem.

Selv Mannen ble imponert, og lurte på hvor mye det hadde kostet å lage dette. Og det kostet egentlig ingenting, for jeg brukte kun ting jeg hadde liggende.Ble du inspirert?

Ønsker "veslejenta" mi en suuuper feiring av 18 års-dagen i morgen. Og hvordan gaven blir overlevert kan jeg fortelle om senere!!

En riktig god helg til deg!

Klem Maye



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar