torsdag 14. februar 2013

Happy Valentine!

I mitt krypinn er denne tiden av året en travel tid. I løpet av to uker har minstejenta, mannen og jeg bursdag. Og innimellom dette er det morsdag, fastvelavn og Valentine. Det er jo nesten så en går i spinn, hvis en skal feire alt dette.


Men, det blir jo litt hva en gjør det til sjøl, da. Cæsarsalat og rødvin i sofakroken - det blir "feiring" av Valentine her i kveld. 


Ellers så er det viktig å glede seg selv i hverdagen også, ikke bare overlate det ansvaret til andre. Det tenkte jeg da jeg lastet ned ny ringelyd på telefonen min.


En strofe fra Gangnam style, tenkte jeg. Det er tingen. Innmari kult med "Heeey, sexy lady....." når noen ringer.
Kanskje ikke like kult i dag da jeg sto i en butikk, og telefonen begynner å ringe. Ringelyden var veeeeeldig høy, og det tok laaaang tid før jeg skjønte at det var min jakkelomme som ropte om hjelp.

 
Det var nesten så jeg hørte hva de andre rundt meg tenkte. "Jøss, så god tro hun har på seg selv". Skitt au - samma det!! Men, nå har jeg dempet lyden!


Valentines-fargen er jo rød, rød og atter rød.


 De røde detaljene her er ting jeg har stående fremme hele året.

 
Ommøblering er foretatt i spisestua, og vi er så fornøyd. Skal vise frem resten i et senere innlegg.

 
 Søte kopper fra Kremmerhuset kjøpte jeg til Valentines
 i fjor.


  Trenger du tips til å dekke bord til i kveld, kan du se her
Og nå så jeg at det var mitt første blogginnlegg, 13. februar i fjor. 
Så i går hadde jeg faktisk 1-års jubileum som blogger.
 
Ha en super kveld!

Klem Maye 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar