tirsdag 8. mai 2012

Drømmen om London....

Da yngste Prinsessa ble konfirmert for snart to år siden, var gaven fra oss en shopping-tur til London. En by jeg faktisk aldri har hatt noen drøm om å reise til. Men, etter å ha vært der, drømmer jeg meg stadig vekk tilbake. Det er så utrolig mye så se der, og virkelig et shopping-eldorado.

Kan jo ikke vise alt, men har plukket ut to steder som er verdt å få med seg.




Her er vi i shopping-senteret Westfield. De har en egen del som kalles "The Village", hvis jeg ikke husker feil. Her ligger alle designer-butikkene på rekke og rad.







Og de var det mange av. Ikke helt tilpasset min lommebok, men gøy å titte uansett. Her var det utrolig utvalg i butikker, og vil absolutt anbefale dette senteret.







Her et bilde fra Champagne-baren, der man kunne få kjøpt Champagne-frokost. Skulle bare mangle - må ha litt stil over shoppingen!!







For den som elsker gamle ting og rariteter, er det obligatorisk med et besøk i Notting Hill. For et sjarmerende sted. Jeg hadde ikke lyst til å dra hjem herfra.







Skulle bare så inderlig gjerne hatt mer penger, mer tid og flere kofferter. Ja, det var det også her. Se de flotte gamle eksemplarene. Her var det mye fint. Fant også en butikk full av gamle metallskilt. Skulle gå innom der på vei tilbake til banen, og glemte det. Må jo tilbake til London en tur da!!







Denne butikk-kjeden så vi flere steder i London. Alle med samme dekorasjonen - gamle symaskiner, utallige gamle symaskiner. Både i vinduene og inni butikkene. Stilig.


Må tilbake til London, det var en fantastisk by!!


Klem Maye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar