fredag 25. mai 2012

Utekos i sommervarmen!

Det er så deilig med sommer og varme at bloggingen blir helt forsømt. En annen ting at det er ingenting som er "bloggbart" i heimen. Rot overalt, og alle planer jeg har lagt har gått i glemmeboken. Fant en liste over ting jeg hadde planlagt å gjøre, og kun en ting var gjennomført. 


Tiden flyr. Onsdag var jeg på Metallica konsert i Oslo. Kjempebra!! Første gang jeg var på konsert med dem, og har vel ikke landet helt ennå.


Nå er imidlertid terrasse, utemøbler og hus utvendig vasket, og da ble det litt fart på sakene.

  
Litt musserende hvitvin og jordbær i sommervarmen er vel ikke direkte vondt.






Slik så terrassen ut i dag tidlig. Dritkjedelig, men full av muligheter. Da er det bare fantasien som setter grenser. Jeg fant frem det jeg hadde av puter og stæsj, og da ble det slik.






I fjor ble alle våre limegrønne puter byttet med røde og hvite. Ganske forfriskende synes jeg. Nytt i år er de røde stolene.



Dukene og de rutet putene hører egentlig til julepynten, men jeg drister meg til å ha det sammen med det andre røde på terrassen. Rødt er en frisk farge full av energi



Nå mangler det bare å kjøpe inn litt mer blomster, så blir det bra.

Ønsker dere alle en strålende pinse!

3 kommentarer:

  1. Så koselig veranda da. Her er rødt og blått som gjelder.

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig søndag.

    SvarSlett
  2. Lekkert med de røde stolene.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  3. Rett og slett herlig og SUPERsommerlig:D Rødt er sååå fint på sommeren! En skikkelig jordbær farge:D hihi

    SvarSlett