torsdag 10. mai 2012

Litt shopping...

En snarvisitt innom for å vise hva jeg har kjøpt i dag. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i å shoppe. Men noen ganger må man jo, og i dag skulle jeg på Clas Ohlsson for å kjøpe dette.



Hyllepapir - i herlige pasteller. Kan også brukes som gavepapir. Hva jeg skal bruke det til får du se i morgen. Har nemlig holdt på med et lite prosjekt som skal gjøres ferdig i kveld. 


Men før jeg kom så langt at jeg fikk gjort det jeg egentlig skulle i dag, nemlig kjøpe dette papiret, hadde jeg snublet innom søstrene Grene og rasket med meg disse.




Herlig dekorpapir i nydelige farger. Et ensfarget og et mønstret i hver pakke. Her i to turikisnyanser og en rosa. Vet ikke hva jeg skal bruke det til ennå, men det kommer sikkert etterhvert.




Enda mer jeg ikke aner hva jeg skal bruke til. Forskjellige varianter av frimerker, av alle ting. Hmmm.... kanskje de kan brukes på bilder med decoupage-teknikk. Uansett, de kostet under 4 kroner og tar ikke stor plass. Jeg har en rar forskjærlighet for papir, og klarer ikke gå forbi det. Av den grunn har jeg en stooor mappe med masse designer papir.






Og så denne herlige skinnveska fra Pieces, i det mykeste skinnet du kan tenke deg. Har siklet på denne lenge, men har prøvd å være fornuftig. Jeg har nemlig et anseelig lager av vesker - ingen dyre riktignok - men..... da denne i dag var satt ned fra 800 kroner til 300 kroner MÅTTE jeg bare ha den.


Det flotte med skinn er jo at det blir jo bare finere og finere ettersom det blir brukt. Jeg skal vise dere noe annet i skinn jeg har en annen gang, og hva det blir brukt til i dag!


På gjensyn i morgen!!

Klem Maye






4 kommentarer:

  1. Lekker veske. Blir gøy å se hva du skal bruke papiret til.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se hva du skal bruke papiret til:D Det var jo bare lekkert!:9 Herlig med shopping ja! Og 300 kr for ei såå fin veske var overkommelig;) Vil og ha!;)

    SvarSlett
  3. Superfin veske!! Så heldig at den ble satt ned til slutt....
    Takk for tips om hyllepapir, skal innom CO på mandag!!
    Fin kveld til deg!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er jo så mye lekkert papir, kanskje du kan begynne med scrapbooking så får du nok brukt både frimerkene og papiret! Fin veske!

    Hilsen May-Brit E.

    SvarSlett