fredag 8. juni 2012

Brillefin idè!


Sommeren er her, og vi kan finne frem sommerklær, solkrem og solbriller. Og når det gjelder solbriller, er jeg alltid på leting - hvor la jeg dem? Har forsøkt meg med kurvene i gangen, men av en eller annen grunn havner de allltid nederst, under alt annet rot.

Så kom jeg på en god idè en kveld etter at jeg hadde lagt meg og var på vei inn i drømmeland.


Løsningen lå i denne knaggrekken. (Huff, da - ser nå at speilet burdet hatt en omgang med pusseskinnet)



Perle-kleshengeren henger til daglig i spisestua med duker på, men har fått "sommerpermisjon", og midlertidig opphold i entrèen. Her får solbrillene nå henge fremme. De er godt synlige på vei ut døra, og så pynter de opp litt. Mannen samler på luer og hatter, og da får vel de også lov til å henge fremme, sammen med et fargerikt skjerf.

Og så en liten smakebit av neste innlegg som jeg håper å få i stand til i morgen.


Ønsker dere en strålende fredagskveld. Her er det kjempefint vær i dag, og vi satser på reker og hvitvin, samt hjemmebakt loff.


Klem Maye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar