torsdag 14. juni 2012

Love it...

Så var det tid for en ny header, og jeg har funnet et nytt, supert program som gjør denne jobben veldig lettvint. I love it.



 
For noen uker takket min laptop for seg, og da har jeg heller ikke tilgang til Photoshop. Kjempeergerlig, for nå hadde jeg virkelig begynt å bli flink til det. 

 



Men så fikk jeg et tips på bloggen til Mrs. HardyPicMonkey.com er et gratis redigeringsprogram hvor du også lett kan lage collage. Anbefaler dere å ta en titt på dette.




Den nye headeren min er laget i dette programmet, og bildene i dette innlegget er redigert der.

I natt har jeg drømt om Europaller - og er så heldig at jeg skal få en stabel hjem til meg i dag - og jeg har store planer for dem. Håper å kunne vise det frem om ikke så altfor lenge.

Klem Maye!

1 kommentar:

  1. hjertelig takk for tips om redigeringsprogram, har lenge ønsket meg noe annet enn det jeg bruker.
    Blir spennende å se hva du lager av pallene, har noen jeg og men mannen er veeeldig skeptisk.....
    Jorunn (ny følger)

    SvarSlett