fredag 22. juni 2012

Hurra, jeg vant!

Jeg som aldri pleier å vinne noe, fikk denne søte premien i posten i går! I tillegg har jeg akkurat rundt 4.000 sidevisninger. Ikke all verden i bloggsammenheng, men det er hyggelig at det er noen som liker å ta en titt på bloggen min!


  
Tavlen vant jeg på bloggen til Jatte, som er verdt et besøk. Da jeg skulle henge den opp, ble jeg bevisst på hvor mye "hjertestæsj" jeg egentlig har. Bare i stua er det masse.



Og dette er bare noen av hjertene. Har ikke tenkt over dette tidligere, men jeg har kanskje litt dilla!


Palleprosjektet går fremover, men tar litt lengre tid enn jeg ønsker. Sånn ser det ut i hagen hos oss nå.




Litt som gjenstår, og så er spannet skrapet for maling. Typisk! Er redd malingen ikke tørker før regnværet kommer for fullt, så da må resten vente.




I tillegg til pallene, er også deler av både plenen og hekken hvit og fin! Godt det vokser fort ut igjen. Her er det brukt hvit husmaling som er oljebasert. Tips hvis du søler maling på huden; gni inn huden med noen dråper matolje og masser det godt inn. Skyll av med såpe og vann. Mer miljøvennlig enn whitesprit, og bedre for huden!




Var en tur innom den lokale bruktbutikken i dag, på jakt etter Norgesglass. Var så heldig å få tak i 5 praktfulle eksemplarer, tre av dem med et svakt grønnskjær. Disse skal brukes sammen med palleprosjektet.


Nå er det endelig "fræddan", og i kveld blir det taco og hjemmelaget guaccamole. Namminam.


Klem Maye

1 kommentar:

  1. Gratulerer med premien. Gleder meg til å se palleprosjektet ferdig. D

    SvarSlett