søndag 29. april 2012

Dilla på turkis

Selv om jeg har mye hvitt i interiøret, er jeg ikke fanatiker. Jeg må ha noen fargeklatter innimellom, og nå har jeg dilla på turkis i ulike nyanser. Og du skjønner at du er litt mer enn gjennomsnittet interessert i interiør når du ser på en film, og plutselig hyler "der er den". "Hva da?", sier datteren min. "Den perfekte turkisfargen til stolene mine", svarer jeg. 



Fargen jeg sikter til er fargen på døra her. Jeg tror den vil passe ypperlig på stolene. 


Og på fredag "snublet" jeg over noe fint hos Mester Grønn som jeg bare måtte ha.




Denne skjønne lykta. Fantes i flere størrelser, men jeg valgte den minste. Egner seg nok best til telys eller små kubbelys. Uten å tenke meg om satt jeg inn et ganske stort kubbelys, og noen minutter etterpå luktet det skikkelig vedfyring - til tross for at vi har verken ved eller peis. Det ble litt for hett oppunder toppen, men jeg rakk heldigvis å forhindre brann, og lykta er like fin. Puh!




Og denne skjønne kassen, som jeg egentlig ikke aner hva jeg skal bruke til ennå. Men det kommer nok etterhvert. Den fantes også i flere størrelser.




Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser. Fargen her er forresten mer korrekt, så lyssettingen på de andre bildene ble litt feil. Kjempefornøyd med kjøpet mitt.


Ha en fortsatt god søndag!!

Klem Maye

2 kommentarer:

  1. Nydeligfarge det der! Og herlige ting du har funnet deg:)) Er også glad i hvitt..men det er godt med farger og. Ikke minst på denne tida:D Bruker pasteller jeg da:) Men får utløp for knallfargene på verandaen;)

    Har du meldt deg på gavedrysset mitt?:))

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg liker også godt turkis.
    Koselige ting du har kjøpt.
    Klem, Drude

    SvarSlett